Pages

September 9, 2013

Calm


Woow tenangnya dia tido, tentu tak da masalah keluarga kan, makan pun mesti cukup, hehehe macma tu la jugak dengan kita, kalau dapat kawal masalah, berkongsi masalah dengan orang yang boleh dipercayai selebihnya tawakkal kepada Allah, mesti hati akan tenang, tidur malam tak perlu la nak risau-risau sangat.

 JOM T IDUR....YEYYYYYY.....

4 comments:

Nurul Farahizzati said...

hidup kalau tak ada masalah, bukan kehidupan namanya..

bajet sempoi said...

@farah: tapi masalah perlu diselesaikan dgn pro, br lena best hahahaha

izzah said...

tidur ni mmg bagi kedamaian...so, bila rasa xtenang, stress or whatever, kita kena tido dlu untuk lupakan jap masalah...lps tu br settlekan....=)

bajet sempoi said...

IZAH: betul tu, tp jgn lama2 sgt...nnt masalah lain plak yg dtg...kena merepek dgn parent hehehhe