Pages

September 8, 2013

Blurr and lazy


Panas-panas ni sedap la balun, tapi Malaysia tengah musim hujan lani, tak best..tak best.
gambaq ni ceQ dapat dari sorang kawan, tertanya-tanya jugak, macam mana la agaknya rupa cendol bakaq ni, rupa-rupanya pemilik kedai ni nama Bakar, patut la pon..indah khabar dari rupa, terkenalah sapa yang taktau, penat mai jauh-jauh.

@#$%^@#$%^&% Semakin pelik la aku tengok chatbox aku ni, sakan depa promote ubat-ubat depa, nak kena mintak cas ni. hehehe

4 comments:

Empayar Utama said...

Banyak 'bot' dari manusia. Boleh tapis chatbox tu kalau rajin

bajet sempoi said...

TQ ats cdangan.......dah blok dah yg tak bkenaan....baru belek...aman rasanya....

Nurul Farahizzati said...

lol... cendol bakar.. hahahaha..

bajet sempoi said...

NURUL: burn habis minyak kereta....hahhaa