Pages

March 27, 2013

Duck Face


Rupa-rupanya dari kecik mereka sudah dilatih untuk buat muka macam ni, patut la belambak aku tengok member-merber aku selalu buat muka macam ni kat mukabuku. inilah yang orang-orang tua selalu dok pesan ''melentur buluh biarlah dari rebungnya''. wakaka. gurau ja, sekali sekala tengok comel jugak, boleh hilangkan strees study hohoho~

7 comments:

nurul ain said...

haha duck face sy tak suke bile remaja buat muke ni, tp kalau bby ianya sgt ohsem dn comel, !

latifah zainal said...

sekarang mmg trend bdk2 buat muka & senyum ala2 duck.sesekali mmglah comey kan.tp klu dah semua gmbar senyum ala2 itik tak jadi tu, hlg dah snyuman menawan

izzah said...

hehehe...sooo cute...geram plk tgk pic baby cute ni...xpe,kecik2 je wat duck face ni tau...besar esk xelok diamalkn lg dh...

Cleopatra Baladi said...

nurul ain..baby semestinya comel.....pengaruh FB gak ni hehe

Cleopatra Baladi said...

Kak Latifah: tapi comel kan...senyuman bdk2 ni khlas..hehe


Izzah:besar buat muke lain plak....chickenface plak hehe..

Nana Liena said...

duck face tak comel pun..huhu..bila tgk rasa geli..tapi kalau babies buat boleh diterima..

Cleopatra Baladi said...

@nana liena: bajet comel ja....