Pages

July 16, 2013

Burn


Nak merepek apa tau...bulan-bulan posa ni bukan buleh sembang banyak sangat, satgi habih pahala setengah..dah laa ceq ni bukannya rajin sangat dok buat pahala, buat kepala banyak la heehehe.... teraweh tiap-tiap malam ok kot naa kawan-kawan..kalau tak larat nak pi mesjid tu buat di rumah pon tak paa....tak boleh 20 rakaat, 8 pun jadi la..takleh lapan, dua pun jadi laa.....tak leh dua, tak payah hidup laaa...melawak kasaq nmpak hehe.

satu lagi.....bulan puasa ni..amalan baik dilipat kali ganda ganjaran pahala......amalan buruk dosa dia macammana? boleh pakat pikiaq la kot....

Sambil-sambil ni ceq dok pikiaq laa gak..mcm mana laaa keadaan kawan-kawan kita kat Palestin dengan Syria laa nii....Doa ja la naaa...hat tu ja la termampu, doa bulan posa ni mudah makbul sikit kot naaaa..harap-harap depa ok la kottt

ok laaa..lama-lama satgi mengumpat plak....tak pasai-pasai burn habeh pahala....

ok bye~

4 comments:

latifah zainal said...

alhamdulillah kita dimalaysia hidup aman sentosa..boleh berpuasa dan beramal ibadat dengan tenang,tak seperti saudara kita yang hidup dinegara bergolak.sama2 kita doakan kesejahteraan mereka..

Cleopatra Baladi said...

Latifah: amin.....semoga mereka aman.....perjuangan dan pengorbanan mereka melebihi segala galanya....kesian kan..

izzah said...

sama la kita pn...pahala dh la xbyk mana...bln2 pose ni kalau makin wat dosa,xtau la...better diam lg drp byk cakap kan..hehe...

Cleopatra Baladi said...

sbb tu lah saya jrang update blogger hehe..padahal malas~ selamat berpuasa..