Pages

March 31, 2013

Miss You

Rindu adalah satu anugerah tuhan buat hambanya. Rindu pada tuhan dan perusuhnya, rindu pada keluarga, rindu pada kawan-kawan, rindu pada kedamaian, keamanan, rindu pada jeng jeng jeng hohoho~.... moga setiap rindu hampa semua terbalas. :)

March 28, 2013

congratulations


Alhamdulillah, zaman lening ramai dah orang muda-muda berkahwin awai, tahniah kak Su. member-member Malaysia pon dah ramai tukar status single to married. ambe ni tak tahu la bila, study pon merangkak lagi. slow-slow ligan. pic credit via umi Maudah Ali.
jom ramai-ramai  kata hurey tgh2 mlm ni 1,2,3 hureyy hohoho~

March 27, 2013

Duck Face


Rupa-rupanya dari kecik mereka sudah dilatih untuk buat muka macam ni, patut la belambak aku tengok member-merber aku selalu buat muka macam ni kat mukabuku. inilah yang orang-orang tua selalu dok pesan ''melentur buluh biarlah dari rebungnya''. wakaka. gurau ja, sekali sekala tengok comel jugak, boleh hilangkan strees study hohoho~

Setuju?


jiwang tengah malam, sebelum tido hohoho~

March 26, 2013

Sniper Scope


Kalau nak tembak sesuatu, maka kenalah tembak bagi tepat objek tersebut, kalau tak tepat peluru tu akan berpatah balik kepada kita. kalau nak tembak jugak, gunalah peluru teraboq, umum senang, siapa yang buat kesalahan pasti dia akan terasa peluru tersebut, ini yang paling terbaik. anda paham apa yang eden cuba nak sampaikan. tembak is nasihat. peace Y.

March 25, 2013

Best Friend

Hadiah yang paling berharga buat sahabat adalah menjadi sahabat yang baik untuk sahabatnya. memberi teguran bila melakukan kesalahan dan memberi sokongan bila dia melakukan kebaikan.

March 21, 2013

Funny


Jangan terlalu serius hatta org sekeliling kita pon segan nak bergurau dengan kita. sekali sekala kena ada gurauan. dan juga jangan  terlalu bergurau, nnt org akan pijak kepala. baru happy !!!

Doa



Senjata orang beriman.

March 20, 2013

Sad


Nak hilangkan rasa sedih, kenalah dok dengan kawan-kawan, jangan dok temenung sorang-sorang. so, memilih kawan itu amatlah penting. :)

March 19, 2013

Are You Tired?


Tuhan tempat mengadu, kerana dia tahu disetiap zahir dan batin mu yang kamu sembunyikan atau tidak.

Wake Up


Perjalananku  masih jauh beribu batu lagi, aku perlu gigih berusaha menghadapi onak duri yang bakal dilalui dan aku juga perlu terus bangun untuk menuju ke akhirnya.

March 18, 2013

Tomorrow


agaknya apa yang akan terjadi pada esok hari? semuanya telah ditetapkan, moga dimudahkan segalanya.

One Of The Pinky Roses


bunga memang banyak tapi tak semuanya baunya harum

March 17, 2013

aku yang serabut


aku pun tak tawu kenapa?

dont be sad





kalau terlalu sedih amatlah bahaya. tuhan jalannya.