Pages

August 30, 2013

Just Imagine

Comey ngat eh tgk budak ni...geram., nak anak comey mcm ni kena cari bini comey gak la..heheheh gatai pipi...

Bapak : aku tak nak kau pakai tudung!!!
Anak : Kenapa?!! apa salah saya?!!
 Bapak : dah memang kau salah!!!
Anak : Tapi bukankah menutup aurat itu wajib ayah?!!!
Bapak : Memang!! tapi AKU TETAP TAKNAK KAU PAKAI TUDUNG!!
Anak : Jadi ayah nak saya tutup rambut saya pakai baldi?!!
Bapak : kurang ajar!! # tampar anak #
Anak : terjatuh
Bapak : buka tudung kau tu!!!
Anak : baiklah!! tapi bagi satu sebab kenapa saya tak boleh pakai tudung!!
Bapak : sebab...KAU TU LELAKI!!

Apa kena cerita ni dgn gambaq kat atas? hahaha
aku : @#$%@^#%@&#$#^%#

2 comments:

Nurul Farahizzati said...

tudung jela kepala tu ngan songkok tinggi >_<

Cleopatra Baladi said...

@nurul hahaha..kan senang...letak baldi lagi cantik.hehhe